Masina Timpului ….

In sufletul meu ascund de mult o dorinta si un vis. Vreau a construiesc Masina Timpului.
Intr-o zi, m-am hotarat sa adun cateva materiale si instrumente. Dupa aceea am inceput sa citesc multe carti.
Peste citiva ani…aveam tot. Citisem, invatasem si aveam toate materialele. In camera mea, pe usa de la dulap era un panou electric in care aveam pusa o parola.Am tastat-o si usa sifonierului a coborat, transformandu-se intr-o platforma care m-a coborat in laborator.
Acolo, am inceput asamblarea pieselor, a firelor si a suruburilor de diferite culor. Aveam in fata o schita facuta de mine dupa care ma orientam.
- Piesa galbena cu cablul maro! Surubul albastru combinat si asezat in piesa rosie iar toate introduse in cablul mov.
In sfarsit, cand Masina Timpului a fost gata,dar am uitat ca ea nu functiona decat pe baza de intuneric. Am tras perdelele si am incarcat-o.
M-am urcat in ea. Mi-am pus centura de siguranta si am spus:
- La dinozauri !!!
Am inchis ochii.Cand i-am deschis am observat un T-rex. Am fugit,dar am observat ca dinozaurul ma ajunge.Din fericire am reusit sa-l pacalesc.M-am intors la Masina Timpului.
-In Epoca Primitiva!
Am ajuns.In acea epoca, oamenii comunicau prin foc. Ei s-au napustit asupa mea si am apasat iute butonul de intoarcere.
Cand am ajuns acasa am iesit din laborator si mi-am spus:”Trecutul este frumos daca ti-l imaginezi tu!”

Sara Ilinca Ismail,
02.05.2011 – tema la Limba si literatura română

4 Răspunsuri la “Masina Timpului ….” r r

  1. ceza spune:

    mulțumim, dragă Sara.

  2. cristi spune:

    super compunere bine ca ai postat-o ca imi trebuie si mie la limba si literatura romana! MS

  3. minecraft spune:

    ms mult nu imi trb la niste concursuri si tot nu imi ieseau compunerile ms mult ! iar . :D

  4. minecraft spune:

    sa mai postezi ! esti foarte talentata ! bv

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

