Pastai de toamna

Dragii mei colegi,

In aceasta vara am primit de ziua mea un joc foarte dragut…. ” Stiinta serei”.  Cu multa atentie si respectand toate instructiunile date am plantat si am ingrijit ghivecele in care plantasem seminte de fasole, busuioc, mazare, rosii si porumb.

Am analizat evlutia plantelor si la revenirea din vacanta le-am plantat intr-o jardiniera mai mare de care am in continuare grija iar ieri…am avut bucuria de a vedea pe vrejul de fasole cateva pastai. M-am bucurat foarte mult si tocmai acesta a fost motivul pentru care am realizat si cateva fotografii pe care sa vi le prezint si voua.

Va recomand cu mare bucurie acest joc care va imbogateste cunostintele si cu ajutorul caruia putem deveni mai responsabili.

Această prezentare necesită JavaScript.

Sara Ismail

2 Răspunsuri to “Pastai de toamna”

  1. clasafantasticilor150 Says:

    Felicitari!

    E minunat ca iti faci timp, pentru a impartasi cu colegii tai lucruri interesante.

    Sunt mandra ca esti eleva mea!
    d-na Psatta

  2. Mierlea Meda Elena Says:

    Esti tare,Sara si vrejul de fasole !!!!!
    Cezar

Lasă un răspuns

