Cercul de matematica de la CONIL

Dragi parinti,

            Vineri a avut loc la Centrul de performanta CONIL o noua ora de pregatire la matematica ce a avut ca obiectiv principal pregatirea pentru olimpiada de matematica faza pe scoala ce se apropie cu pasi repezi. Ne-am antrenat si am exersat probleme cu grad inalt de dificultate in speranta de a obtine rezultate cat mai bune la prima noastra participare la Olimpiada. iata mai jos si cateva imagini.

Această prezentare necesită JavaScript.

Un răspuns to “Cercul de matematica de la CONIL”

  1. Tudose Mirela Says:

    Stimata doamna invatatoare,

    Deoarece mi-ati fost recomandata cu caldura, as dori sa va rog sa imi primiti fetita pt anul 2011-2012, clasa I.

    Daca doriti, ne putem vedea la scoala ( dumneavoastra, eu si fetita ), intr-o zi si o ora stabilite de catre dumneavoastra.

    Cu respect,
    Tudose Mirela

Lasă un răspuns

