Proiect stiinte.

Calatorie spre Venus

Eu si Andrei ne doream demult sa calatorim spre Venus.
Am aflat ca distanta pana la destinatie este de 40.000.000 de km.Asadar avem nevoie de tehnologie.Daca vremea ne permite,vom incerca sa plecam in calatorie cu o capsua Soiuz 40 de pe cosmodromul Baikonur.Lansarea a fost un succes.In cateva minute am observat ca pamantul devine exact asa cum auzisem in povesti’o minge mica albastra’.Calatoria noastra continua spre Venus.
Andrei imi atrage atentia ca in naveta mai exista un al treilea pasager.Ne-am imprietenit repede,afland ca il cheama Eno.Trebuia sa ajunga pe Venus.Noul nostru prieten era un extraterestru si ne-a promis ca ne va ajuta sa cercetam solul venusian si tot ce mai dorim noi sa aflam.In lungul nostru drum spre Venus am abservat ca Eno era totusi foarte misterios.Ajungand in apropierea planetei Venus ne-am dat seama ca de fapt Eno vrea sa ne spuna ceva.Eu si Andrei am aflat ca nu vom putea sta foarte mult pe planeta lui.Am aterizat printre norii foarte grosi si rosiatici,la baza unui munte foarte inalt.Calculatorul capsulei noastre ne-a avertizat ca in maximum o ora ne vom topii. Termometrele indica o temperatura de400*C.Eno inainte de plecare a recunoscut ca i-a placut foarte mult pe Pamant si ca ar vrea sa revina candva.Inainte sa dispara in norii rosiatici,Eno ne-a spus ca o sa inceapa o ploaie acida,explicandu-ne ca norii sunt sunt rosiatici deoarece contin dioxid de sulf.Am observat impreuna cu Andrei foarte multi vulcani activi,lava acestora acoperind in mare parte suprafata planetei.
Timpul a trecut foarte repede asa ca am plecat spre Pamant incantati de aventura noastra,dar si dezamagiti de faptul ca nu am putut explora mai mult.

Alexandru Poteras

Andrei

2 Răspunsuri to “Proiect stiinte.”

  1. Irina Ismail Says:

    Felicitari, domnisorilor…. O compunere extrem de interesanta, cu personaje simpatice si foarte inspirate.
    Bravo ! Asteptam si alte noi realizari ale voastre !
    Irina Ismail

  2. clasafantasticilor150 Says:

    In sfarsit un cavaler pleaca la lupta cu armele mintii.
    Bravo si continua!
    d-na Psatta

Lasă un răspuns

