UN site nou cu lectii folositoare

Cum bine stiti, doamna invatatoare continua si dumneaei sa dea teste – altfel decat voi, dragii mei elevi.
Rezultatul ultimului meu examen se afla la adresa urmatoare:
http://clasafantasticilor.lx.ro/
Sa va fie de folos si astept comentariile voastre

6 Răspunsuri to “UN site nou cu lectii folositoare”

  1. Irina Ismail Says:

    multumim frumos si felicitari !!! exceptional !!!

  2. Ismail Sara Ilinca Says:

    Inca un nou site…fantastic,ca si anteriorul!!!Abia astept sa putem posta pe acest site multe filmulete si informatii pe anumite categorii/grupe!Va multumim doamna Psatta pentru ca,inca o data ne-ati dat o sansa!!!

    Cel putin,eu personal,am sa scriu pe aceste site-uri facute de dumneavoastra!!

    In numele clasei,am dreptul acesta,sunt sefa clasei,VA MULTUMIM!!!!

  3. Ismail Sara Ilinca Says:

    Doamna Psatta….cu permisiunea dvs, voi scrie pe blog si in clasa a-V-a !!!

  4. Ceza Says:

    Draga mea, draga,
    Voi fi onorata. Oricum ramane al vostru,
    caci piticii din urmatorul meu ”tren”
    vor avea alte pagini….

    Sa nu iti pierzi niciodata entuziasmul!

  5. ALEXANDRA DUMITRESCU Says:

    in clasa a-va tot cu permisiunea dnv voi scrie in acest blog minunat

Lasă un răspuns

