Visul de dupa Craciun

Visul de dupa Craciun

-Compunere-

De Sara Ilinca Ismail

 

A trecut minunatul Craciun.Intr-o seara,ma intreb:,,Oare unde se duce Mos Craciun dupa ce trec sarbatorile de iarna?”N-am apucat sa-mi raspund pentru ca Mos Ene m-a luat cu el in Lumea Viselor.

Deodata,sunt in sania lui Mos Craciun.Acum am ocazia de a afla raspunsul!

-Mosule,ce faci tu dupa ce trece Craciunul?

Nimeni nu vorbrste.Cu exceptia renilor care discuta intre ei.Rudolf,cel care conduce  sania,imi spune incet:

-Mos Craciun nu vorbeste dupa ce trec sarbaorile decat cu noi!El nu te poat auzi…De fapt..nici cu noi nu vorbeste,doar ne scrie!

-Chiar asa,ce groaznic1

-Stiu,dar  lui ii place!

-Dar..ce face Mos Craciun dupa ce trec sarbtorile de iarna?

-Are un rol foarte important!

-Si…care este acela?

-El e politistul astrelor!Stt…e secret…el nu stie ce eu am aflat acest lucru!Daca el nu ar controla astrele cum iti explici ca face ocolul Pamantului in 24 de ore?

-Pai…nu stiu!

M a uit in jurul meu si observ cum mosul da din gura si astrele  se misca de colo colo.

-Rudol…

Ceva umed ca atinge pe fata.Era pisica mea,Tedy.Sunt fericita:

-CRED CA AM AFLAT CE FACE MOS CRACIUN DUPA CE TREC SARBATORILE DE IARNA!!!

Un răspuns to “Visul de dupa Craciun”

  1. Ceza Says:

    Felicitari!
    Sincer, nu stiu cand mai ai timp. Stiu ca ajungi acasa dupa ora 19, dupa ce muncesti la scoala, ora de ora, stai la after inca 4 ore- cu teme de scoala, teme suplimentare, ora de engleza, ora de germana, ora de pictura, de muzica….

    Entuziasmul iti da energie! Sa il pastrezi intr-un loc secret si doar cand ai mai mult, sa-l daruiesti celor din jur.

Lasă un răspuns

