Poezie pentru mama

E ziua ta, mămico !

          De Alexandru Sebastian POTERAȘ

Să ai drum cu sănătate

Că-i mai bună decât toate.

Eu cu drag iți mai doresc,

Fericire și succes!

 Dragă mamă, te iubesc!

Toată ziua mă gândesc.

 La servici, stresată ești,

Seara acasă te-odihnesti!

 Toata ziua mă gândesc

Cum să fac să te-ocrotesc

Să nu mai muncești atât,

Să te odihnești mai mult!

Mamă, azi, de ziua ta,

 Iți aduc inima mea.

Vreau să-ți spun că te iubesc

 Și aș vrea să-ți mulțumesc!

M-ai născut și m-ai crescut

Și in brațe m-ai ținut

 Când plângeam mă alinai,

Tu cântai, mă legănai.

Tu ești totul pentru mine,

Și mă rog să-ți fie bine!

Astăzi este ziua ta,

La mulți ani, MĂMICA MEA!

Felicitari, Alex ! Asteptam cu mult drag si alte astfel de creatii realizate de voi, minunatii copii fantastici!

5 Răspunsuri to “Poezie pentru mama”

  1. ceza Says:

    BRAVO, ALEX!
    Ai suflet și inspirație de poet!

    cu bucurie și mândrie
    d-na Psatta

  2. Irina Ismail Says:

    Felicitari, Alex!!!
    Asteptam noi astfel de reusite artistice!
    Irina

  3. Daniela Poteras Says:

    Multumesc Alex pentru cuvintele frumoase,spuse din suflet! Astazi mi-ai umplut sufletul de bucurie de doua ori ,o data cu aceasta poezie in care imi arati grija pe care mi-o porti si iubirea ta si a doua oara cand mi-ai spus astazi la scoala doamna invatatoare Psatta si colegii tai te-au. dat exemplu de ‘copil bine crescut.
    Sunt mandra ca esti fiul meu si doresc tuturor mamelor acelasi dar de ziua lor!

    La multi ani tuturor mamicilor de 8 Martie

  4. Irina Ismail Says:

    Multumim , Dana pentru urari.
    Ai un copil minunat care iti va aduce cu siguranta multe impliniri si realizari.
    Te pup cu mult drag acum, de ziua femeii iar pe Alex il felicit inca odata pentru minunatele versuri!!!
    Irina

  5. ALEXANDRA DUMITRESCU Says:

    Bravo, Alex, ai inspiratie de poet!

Lasă un răspuns

