Concursul de sah

Astazi cu doamna de sport, am plecat la scoala 146 sector 5, unde a avut loc concursul de sah pe sector.Am jucat 5 partide de sah cu diferiti concurenti repartizati de calculator.Am obtinut 2 puncte din 5 posibile.Din scoala noastra doar doi copii s-au calificat la faza pe capitala.Doamna de sport mi-a spus sa ma antrenez in vacanta de Paste si sa obtin toate punctele la urmatorul concurs care va urma.

3 Răspunsuri to “Concursul de sah”

  1. Daniela Poteras Says:

    Bravo Catalin!Antrenament placut si mult succes in continuare!

  2. ceza Says:

    Felicitarile mele, Catalin si antreneaza-te!
    Doar așa vei câștiga!

    d-na Psatta

  3. Ismail Sara Ilinca Says:

    Felicitari si nu uita…cu munca, persevetenta i increder vei obtine rezultate fantastice!!!
    Irina Ismail

Lasă un răspuns

