Puterea de a ierta

Suntem in excursie. Vreme excelenta iar distractia curge neintrerupt.
In autocar stau langa Alin, un copil serios, uneori poate putin cam timid.
– Sunt bucuros ca am gasit loc langa tine, zise Alin ! De multa vreme doream sa ne imprietenim.
Incepem sa vorbim despre jocuri, despre fotbal, chiar si despre fete.
Deodata apare Radu cu un joc nou iar eu nu rezist tentatiei si , fara o vorba , ma ridic si plec de langa Alin, asezandu-ma cu Radu.
Timpul tece iar eu ma distrez de minune cu Radu.
A doua zi, la scoala, il revad pe Alin. Era parca mai trist decat de obicei….
– Ce s-a intamplat? il intreb.
– Prefer sa nu vorbesc cu tine! Ieri ai fost foarte nepoliticos cu mine….
In acel moment am realizat ca am gresit ingrozitor….
– Imi cer iertare, Alin! Acum imi dau seama de ce nu vrei sa vorbesti cu mine! Ai dreptate! Regret si imi pare nespus de rau . Ma poti ierta?
– Stim bine amandoi ca greseala recunoscuta este pe jumatate iertata. Te iert pentru ca am un suflet mare. Astept sa merti sa te numesc, intr-o buna zi, prietenul meu !

Sara Ilinca Ismail

Un răspuns to “Puterea de a ierta”

  1. clasafantasticilor150 Says:

    Multumiri Sarei!

Lasă un răspuns

