Rostul buburuzei-compunere

Buburuza

O mica Buburuza iesi din culcusul ei. Ea era tare dezamagita de neimportanta ei. Pleaca sfioasa in zbor, purtata de o pala de vant. Ajunge pe un fir de iarba in curtea unui baietel.
El isi coboara privirea si vede o pata rosie, stralucitoare in iarba.
-Bunico, a sosit primavara! Uite, am gasit o buburuza!
Buburuza isi spuse in gand: „Acesta este rostul meu! Eu sunt vestitoarea primaverii! Voi pleca sa-i anunt pe toti ca anotimpul florilor a sosit.”
Buburuza se inalta si pleaca mai departe. In drumul ei, mica insecta observa un stup de albine.Cobori lin si se opri la intrare. Se mira, toate albinele dormeau! Era vremea sa-si implineasca menirea. Incepe sa zboare in jurul stupului cat de repede putea. Zumzaitul produs de ea trezi albinele, care s-au pus imediat pe treaba.
Regina se apropie de buburuza si ii spune:
-Multumim mica vietuitoare! Fara tine am fi murit de foame. Iti suntem recunoscatori!
-Cu mare placere! La urma urmei, asta-mi-e menirea.

Adriana Strauff

9 Răspunsuri to “Rostul buburuzei-compunere”

  1. ceza Says:

    Multumim, dragă Adriana.

    Îmi place și buburuza ta neînsemnată, dar totuși atât de valoroasă.

  2. Ana Calina Stan Says:

    Ce draguta e poza.🙂

  3. ionut Says:

    Multumesc mult pentru compunere:-)🙂🙂🙂🙂

  4. By Mihnea Says:

    Este cea mai tare COMPUNERE de pana acum !!! Adriana faci niste compuneri deosebite,am luat 10 la romana:P

    • clasafantasticilor150 Says:

      Dragă Mihnea, Adriana e deja in clasa a 6-a și continuă să ia note mari la limba română
      Ar fi grozav, dacă doar te vei inspira, iar compunerea să fie o creație a ta.
      Succes!

  5. sara alesia Says:

    mi-a placut compunerea dar albinele nu hiberneaza! :))

  6. sara alesia Says:

    si sunt atat de harnice ca nu dorm sau se odihnesc aproape niciodata

  7. sara alesia Says:

    nu prea mi se pare ca esti eminenta . ai vreo 500 de greseli in compunerea aia

    • Pisica Says:

      Vai de mine studiosule
      Tu ai greșit nu ea
      Ai văzut tu vreodată o albină iarna
      Daca știi tu tot de ce ai intrat pe net se o copiezi si nu ai facut-o singur .
      .
      Prostule

Lasă un răspuns

