O mica dorinta

In sufletul meu ascund de mult o dorinta si un vis.Dorinta mea cea mai mare este sa fiu o mare balerina.Visul meu este sa ajung sa dansez balet multi ani.
In momentul de fata lucrez mult la exercitiilede baza si fara bara.Langa mine am doi oameni minunati care impletesc meseria de balerine la ”Teatrul de Opereta” cu cea de dascal al unor mici balerine.Acest vis se poate indeplini adunand mult efort si munca din partea mea.Pregatindu-ma pentru a urma acest drum nu mai am timp liber ca si un copil normal.Aceasta dorinta am inceput-o la o varsta umpic mai mare , dar niciodata nu este prea tarziu daca intr-adevar iti doresti un lucru.
Pentru a-ti specializa in domeniu mai trebuie sa urmezi si cursuri de coregrafie la ”Liceul de coregrafie”, iar acest lucru l-as putea incepe din clasa a IX-a.In spectacole joci diferite roluri intrand in pielea personajului interpretat traind niste momente speciale.Acum ma pregatesc pentru al patrulea spectacol pe o scena a unui teatru de opereta in care voi juca pe muzica o piesa la chitara clasica.Impreuna cu colegele mele vom forma o echipa care va interpreta aproximativ cinci numere.Fiecare miscare inseamna ore intregi de repetitii.Printre alte numere se afla si muzicadin filmul ”Spargatorul de nuci” interpretata de o orchestra simfonica.
Sper ca acest vis sa devina realitate pentru ca si eu la randul meu sa deschid portile altor mici balerine.

Etichete:

3 Răspunsuri to “O mica dorinta”

  1. ceza Says:

    Bravo, dragă Nico!
    Nu uita sa scrii numele data viitoare.

    d-na Psatta

  2. Daniela Poteras Says:

    Draga Nico,sa nu iti para rau nicio clipa ca nu mai ai prea mult timp liber .Este foarte important sa faci miscare si sa iti ocupi timpul intr-un mod placut si util.Chiar daca muncesti mult,muncesti pentru visul tau.Baletul te va ajuta sa te dezvolti frumos, sa fi gratioasa si mai ales sanatoasa! Cine stie, poate candva ne vei invita la spectacol!
    Mult succes!

  3. Ismail Sara Ilinca Says:

    Foarte frumos! Bravo Nico !

Lasă un răspuns

