O zi cu totul specială

Într-o zi eu si Tudor am mers la circ. Acolo am văzut un magician transformând un
papagal în leu.Tudor m-a intrebat :
– Cătălin, nu cumva magicianul a transformat papagalul într-o bancnotă de un leu ?
L-am linistit spunandu-i că este imposibil să transformi o pasăre intr-o bancnota .Când
spui un leu te referi la un animal carnivor,iar când spui un leu,doi lei,zece lei, te referi la unitati monetare.Am mai stat câteva minete și am observat un cățel plutind pe un balon.Credeam că visez.Era imposibil așa ceva .
M-am frecat la ochi,m-am ciupit, ba chiar mi-am tras palme peste față. Nimic. După câteva secunde âmi dau seama că eram amețit de la energizantul pe care il bausem acum două minute. M-am uitat mai bine și am observat că era o magie.Dintr-o dată s-a auzit un tunet. Credeam că plouă afară. Cand colo, cineva spărsese balonul intențonat. Vedeam cu ochii mei cum zbura cățelul.
Am plecat de la circ .Când am ajuns acasa, Tudor mi-a spus ca nu a ințeles nimic din ce i-am spus. L-am intrebat ce făcea in timpul spectacolului. Mi-a răspuns că dormea .Atunci am râs amandoi, de nu ne puteam opri.
Eu am invatat multe lucruri din aceasta întâmplare,,cât despre bietul Tudor,nu cred că a înțeles nimic din ea.

Lasă un răspuns

