Pe urmele istoriei…

Bine v-am regasit ! Iata-ma intr-o scurta „pauza” de vacanta prin Bucuresti, cu gandul la dvs, draga mea fosta invatatoare, dna Psatta si la voi, dragii mei fosti colegi. Pentru ca la finalul clasei a-IV-a ne-am luat un angajament sa continuam acest blog, desi constat ca foarte putini sunt cei care vor sa ne impartaseasca din bucuriile lor de vacanta, iata-ma din nou alaturi de voi.

Am ales cateva poze facute la cetatea Histria despre care cu totii am invatat la orele de istorie din clasa a-IV-a….M-am intors pentru cateva ore in timp ramanand impresionata de tot ceea ce inaintasii nostri au creat si au construit…

Urmeaza in articolul urmator imagini din timpul unei calatorii spirituale la manastirile din Moldova.

Această prezentare necesită JavaScript.

Pupici tuturor si …vacanta placuta in continuare!

Sara Ismail

3 Răspunsuri to “Pe urmele istoriei…”

  1. Daniela Poteras Says:

    Bine ai revenit pe blog. Asa cum ai promis.Cu noi imagini si ganduri bune.Multumim!

  2. clasafantasticilor150 Says:

    Felicitari, draga mea!

    Nu înceta sa faci ce iți place. Chiar daca … simti ca nu ai parteneri de discutie – continua să postezi, căci întotdeauna ce faci cu pasiune și calitate va avea un rezultat pozitiv în viața ta.

    Eu voi fi mereu printre admiratorii tăi declarați.

    d-na Psatta

Lasă un răspuns

