DRUM BUN, dragii mei de clasa a V-a!

O mare emoție ne-a cuprins pe toți cei care am fost prezenți la ultima noastră întâlnire în echipa obișnuită.
Ați crescut mari și frumoși și m-ați bucurat nespus cu dragul vostru de carte chiar și în vacanță.
Să aveți putere și dorința de a învăța mereu ceva nou și util.

UN ULTIM SFAT PENTRU TOȚI:

Oamenii geniali discută despre idei, cei obișnuiți vorbesc despre lucruri, iar oamenii neînsemnați vorbesc doar despre alți oameni!

Să aveți sănătate și drag de idei bune și lucruri frumoase!

d-na Psatta

4 Răspunsuri to “DRUM BUN, dragii mei de clasa a V-a!”

  1. Ana Calina Says:

    Draga mea Doamnă Învăţătoare,

    din clasa I m-am adresat în fiecare an altei Doamne cu această formulă, plină de respect, recunoştinţă şi dragoste.
    Am început prin a desluşi taina cititului şi a scrisului, am continuat prin a îndrăgi lumea cifrelor şi am sfârşit în clasa a IV-a, alături de dumneavoastră, prin a-mi dori să fiu cât mai bună, să-mi bucur părinţii şi să vă fac mândră de mine.
    Am învăţat de la dumneavoastră să privesc mereu înainte, cu fruntea sus şi zâmbetul pe buze. Voi merge mai departe şi voi păstra în suflet fiecare moment fantastic pe care l-am trăit alături de fantasticii mei colegi, fiecare experienţă fantastică pe care ne-aţi dăruit-o! Iar, dacă mi se va întâmpla să mă … împiedic, voi căuta privirea dumneavostră care mi-a dat întotdeauna încrederea şi curajul de care aveam nevoie!
    Vă doresc să fiţi sănătoasă, puternică, răbdătoare, înţelegătoare şi iubitoare în noua călătorie fantastică pe care o începeţi. Cei care vor trece pragul clasei dumneavoastră sunt norocoşi să vă aibă alături!
    Cu multă dragoste, respect şi muţumiri,
    Ana Călina Stan, elev al clasei fantasticilor

  2. Sara Ismail Says:

    Bun gasit va spun si eu…abia ajunsa din ultima mea saptamana de vacanta. Regret nespus ca nu am putut ajunge si eu la marea revedere dar sunt convinsa ca, asa cum cunosc eu echipa fantastica creata in jrul dnei Psatta din parinti si elevi, aceasta se va reedita cu acceasi bucurie si dragoste.
    Va simt deja lipsa atat voua cat si dnei Psatta si desi astept cu nerabdare inceperea clasei a-V-a, nostalgia anilor fanstastici ma cuprinde si pe mine.

    Sunt convinsa ca viitoarea clasa de boboci condusa de dna Psatta, desi poate nu se va mai numi fantastica (de la F), alaturi de un asemenea pedagog isi va castiga rapid renumele de FANTASTICA!

    Promit ca voi scrie primele mele impresii din clasa a-V-a si sunt convinsa ca ma vor urma mai multi fosti colegi.

    Cu toata dragostea,

    Sara

  3. ceza Says:

    Sunt copleșită de cuvintele voastre și nu pot decât să vă spun că VOI FI MEREU ALĂTURI DE VOI TOȚI!

    d-na Psatta

  4. pattricia Says:

    cand vom incepe clasa a-v-a va voi scrie parerea mea despre noua calatorie!astept cu nerabdare sa ne intalnim luni 12 septembrie de dimineata la ora 9! Sunt sigura ca si celorlalalti le va fi dor de clasa fantasticilor! Cu drag, Patricia

Lasă un răspuns

