Va salut din clasa a V-a

Salutari tuturor!As dori sa va spun prima mea impresie din clasa a V-a:profesoarele mele sunt foarte dragute si cumsecade,la fel ca si profesorii,4 la numar.Colegii sunt foarte draguti si se comporta frumos.As dori sa va mai spun ca mi-e dor de clasele primare si de colegi,dar in special o salut calduros pe doamna invatatoare Psatta.
Un mesaj pentru fostii mei colegi:Va transmit tuturor salutari,sa parcurgeti un nou ciclu numai cu note bune si succese,sa va imprieteniti cu noii vostri colegi si sa va distrati mereu!Sa aveti o calasa a V-a plina de zambete si mai departe.Daca nu va suparati,as dori sa trimit niste mesaje speciale pentru cativa colegi.Sa incepem:
ADRIANA:Iti urez un ciclu plin de succese ca si primul pe care l-ai parcurs cu multe,multe reusite.Sunt sigura ca ai ramas tot acel copil bun la invatatura, silitor.As dori sa ne revedem curand!!!:D:D:D
IOANa, CAMPIOANA:As dori sa iti spun ca eu cred ca anul acesta vei fi,nuu doar campioana pe muunicipiu la olimpiada de matetemaica,ci campioana nationala!!!O sa reusesc sa le spun colegilor mei:- uitati era colega cu mine la cealalta scoala.Noi inca ne vom mandri cu tine!Sa ai o clasa a V-a frumoasa si plina de noi descoperiri.:D:D:D
Mesaj special pentru doamna invatatoare:
Stimata doamna invatatoare,
Va salut cu cea mai mare stima si as dori sa va urez o noua generaie cu copii mai cuminti,mai destepti si mi siliori ca noi.Va urez un an bun si plin de realizari alaturi de elevii dumneavoastra.Daca puteti sa le trnsmiteti ceva din parea me…as dori sa le spun ca sunt norocosi ca au o asemenea doamna invtatoare si ca toti o sa ajung oameni adevarati daca vor fi indrumati de dumneavoastra.Va salut din nou,Eleva dumneavoastra Ismai Sara Ilinca.

Ismail Sara Ilinca

2 Răspunsuri to “Va salut din clasa a V-a”

  1. Matei Says:

    Nu pot decat sa-ti spun:
    – Nu veti pleca nicicand din viata mea.
    Multumesc pentru gandurile tale. Le simt ca exista chiar nerostite, iar asta ma face sa cred ca si eu am fost norocoasa sa va intalnesc.

    Cu mandrie,
    d-na Psatta

  2. Adriana Says:

    Ma bucur ca iti place noua ta scoala, colegii si profesorii. Multumesc pentru cuvintele spuse, succes si tie in clasa a V-a, nu am indoieli ca te vei descurca de minune!
    P.S. Si eu vreau sa ne vedem, o sa ma tin de mama pana aranjeaza ceva😉.

Lasă un răspuns

