Inceputul…

Am decis sa scriu asa tarziu deoarece nu eram sigura pe mine. Dupa ce am vazut ca si alti fosti colegi au mai postat noutati despre clasa a V-a, am prins curaj. Ca si Sara, pot spune ca am niste profesori minunati, insa niciunul nu o intrece pe indragita noastra invatatoare: Doamna Psatta. Pana acum nu am avut profesori si am sperat sa am mai multi, insa am doar unul, cel de informatica. Un singur lucru nu s-a schimbat: dintre cele 2 clase de a V-a (A si B), am picat in A, cea galacioasa. Toti profesori care vin ne spun ca cei de la B sunt mai cuminti, mai linistiti, mai putin galagiosi, dar e bine intr-un fel, pentru ca imi aduce aminte de clasa noastra. Acum, vreau sa va povestesc despre un eveniment important:primul meu 10 din clasa a V-a. L-am luat pe o compunere de la romana. Asta s-a intamplat in prima saptamana de scoala, am fost prima care a luat 10 din clasa (scuze…ma cam laud). Daca vreti sa o cititi, va voi scrie compunerea. Aceasta se numeste:”O alta viata”. A trebuit sa alcatuim o compunere care sa continue enuntul: „Daca nu as fi om, mi-ar placea sa fiu…”

Daca nu as fi om, mi-ar placea sa fiu vrabiuta, pentru ca mereu m-am intrebat cum este sa fi o pasare, o fiinta libera ce simte adierea vantului pe aripile sale, o fiinta ce poate calatori oriunde doreste.
Fiind o pasare, o vrabiuta, mi-ar placea sa fac multe lucruri. De dimineata as inviora padurea cu ciripitul meu vesel si vioi, apoi as pleca in cautarea hranei pentru restul zilei. La pranz voi merge sa inveselesc oamenii stresati din oras, cantand impreuna cu prietenii mei. Mai tarziu imi voi vizita fratii si surorile si celalalte vietati pe care le cunosc. Nu voi uita sa-mi ajut prietenii ce au nevoie de mine, dar nici sa invat noii puisori sa zboare.
Spre sfarsitul zilei as face un zbor linistitor, purtata de o pala de vant deasupra lacului. Cand soarele va disparea in asfintit ma voi indrepta spre primitorul meu cuib. Asa ar arata o zi din viata mea, daca as fi o vrabiuta.

Gata!
Probabil nu este o compunere speciala, dar este importanta pentru mine.
Va urez un an minunat tuturor si sper ca doamna Psatta va avea niste copii extraordinari!
Sara: Sper ca si tu ai primit deja o nota buna…ba nu, sunt covinsa de asta! Multumesc ca m-ai incurajat. Sunt sigura ca vei fi grozava atat in clasa a V-a cat si in restul anilor. Nu prea mai stiu ce sa spun…Salutari familiei tale!
Colegi: Sunt sigura ca voi putea spune cu placere:”Eu am fost colega cu acea fata/acel baiat in clasele 1-4.” Cu totii ati fost grozavi si inca mai sunteti. Sper ca toti va descurcati bine in clasa a V-a si ca voi afla mai multe despre voi in curand.

Cu drag si multe imbratisari,
Adriana Strauff

6 Răspunsuri to “Inceputul…”

  1. Adriana Says:

    Wow! Am scris mult, sper ca nu o sa va plictisiti citind :-s.

  2. Irina Ismail Says:

    Excelent Adriana! FELICITARI ! Ma bucur muuuult ca iata, blogul nostru poate deveni un mijloc atat de placut de comunicare ! Sper sa vi se alature si ati colegi Fantasti !!! Pupici cu sclipici!

  3. Stanciu Catalin Marian Says:

    Bravo Adriana ! Frumoasa compunere.

  4. d-na Psatta Says:

    De când ati inceput clasa a V-a, sunt din ce în ce mai sigură că sunt nu numai o învățătoare devotată meseriei, dar mai ales – norocoasă că mi-ați fost elevi.

    Multumesc tuturor celor ce îmi înseninează viața cu un ”sarut” mâna, doamnă”, cu o îmbrățișare sinceră, cu un gând bun sau cu astfel de cuvinte ( compuneri, mărturisiri, impresii)

    d-na Psatta

  5. Ana Calina Says:

    Felicitări, Adriana! Sunt sigură că vei continua tot aşa!
    Sunt bucuroasă pentru că pot spune că am fost colega ta, chiar şi numai pentru un an. Nu ne mai întâlnim în fiecare zi dar sutem legate de o prietenie frumoasă, sinceră care va rezista în timp!

  6. Adriana Says:

    Multumesc Catalin si Ana.
    Ana: Sunt sigura ca si tu te descurci foarte bine! De abia astept sa mai aflu noutati. Sper ca o sa ne intalnim curand😉.

Lasă un răspuns

