Momentul adevărului

Bun găsit, foștii mei dragi elevi,

Cum v-ați descurcat la teste?
Am aflat câte ceva și surprizele au fost oarecum plăcute.

Aștept vești.

d-na Psatta

8 Răspunsuri to “Momentul adevărului”

  1. Stanciu Catalin Marian Says:

    La matematica am loat 7,8 puncte (78) si la romana 8,6 (86).

  2. Irina Ismail Says:

    Mate 87, romana 85 ( am pierdut 10 puncte pentru scris….)
    Sper la final de an sa va dau vesi mai bune macar cu 5-6 puncte …
    Cu respect,
    Sara Ismail

  3. d-na Psatta Says:

    Dragii mei, va felicit si va doresc tuturor sa va straduiti ca la fiecare test sa luati note bune!

    d-na Psatta

  4. Adriana Says:

    La matematica…nu vreti sa stiti…am fost neatenta, iar media clasei a fost 5,67 parca.😐 La romana 9,20😀. La celalalte materii va trebui sa ajung acasa sa ma uit. Stiu ca la biologie am luat 8 si ceva, iar la engleza am luat…aici nu stiu.

  5. cezaps Says:

    Stii ca mereu v-am spus ca nota e cea mai putin importanta, daca ai inteles ce ai gresit, si faci efortul sa nu repeti greseala.
    Nu te descuraja. Va fi mai bine la urmatoarele teste. Spor !

  6. Roxana Stan Says:

    La limba română am luat 83 de puncte iar la matematică 93. Destul de bine, cred. Nu pot să spun acelaşi lucru despre prima notă obţinută la un test la matematică… Parcă nu aş fi fost acolo… Sper să reuşesc să arăt că nu acela este nivelul meu…
    Mai îndulcesc veştile cu … două note de 10 la limba română!
    O seară plăcută tuturor!
    Ana Stan

  7. clasafantasticilor150 Says:

    Draga mea, Ana
    Pentru tine cred ca e mai dificila adaptarea decat pentru colegii tai.
    Ai uitat probabil ca tu inveti in limba română doar de 11 luni.
    E firesc sa ai mici sincope. Nu îți pierde încrederea. Ești un copil bun și serios. Rezultatele excepționale vor veni, dacă vei munci.
    Spor și încredere! Eu nu voi înceta să vă numesc: minunații mei elevi.
    d-na Psatta

  8. Sara Ismail Says:

    Multumim mult doamna Psatta pentru toate incurajarile…… Primele mele note din materia de clasa a-V-a : 9,50 romana, 10 franceza, 10 engleza,, 10 istorie, ,si….8 la matematica (am sarit peste o etapa a rezolvarii problemei pe care am facut-o doar pe ciorna)

    Sper sa am esti mai bune si la mate…
    Toate gandurile bune,
    Sara Ismail

Lasă un răspuns

