Primul test al clasei a-V-a

Salutate din nou tuuturor !!!

Iata ca dupa testele predictive au sosit si primele teste din materia de clasa a-V-a ….iar astazi am avut bucuria de a primi si prima nota la un astfel de test…. 9,50 la limba romana (10 in catalog), a doua nota din clasa, prima fiind 9,75 , primita cu mare bucurie in schimbul unei lucrari in care m-am straduit ca in primul rand scrisul sa fie de 10….si mi-a reusit !
Multumesc din nou colegilor mei din calasele I-IV care m-au ajuat sa fiu competitiva si minunatei doamne Psatta pe care mi-am propus sa nu o dezamagesc si sa ii aduc mereu bucuria dascalului ce a contribuit decisiv la realizarea temeliei mele.

Va imbratisez cu drag si dor si promit sa va tin mereu la curent (ceea ce sper sa faceti si voi),

Sara Ismail

2 Răspunsuri to “Primul test al clasei a-V-a”

  1. Adriana Says:

    bravo! :*
    Vad ca te descurci bine😉. Sa vorbesti cu mama ta sa vorbeasca cu mama…poate ne mai intalnim😀. Ca noi am tot incercat sa dam de voi.

  2. d-na Psatta Says:

    BRAVO!
    Părinții și dascălii nu sunt niciodată dezamăgiți de copiii lor, poate spun uneori asta, dar REȚINE – noi vom fi doar întristați când aveți un eșec ( temporar).

    Nu-mi voi pierde niciodată încrederea în voi și am certitudinea că veți ajunge oameni mari, adevărați și buni.

    Cu mândrie,
    d-na Psatta

Lasă un răspuns

