Un buchet de primăvară, deși iarna e afară

Mulțumesc Adriana și Cristiana că nu mă lăsați să uit că am cea mai frumoasă meserie din lume.

Pentru toți, voi cei dragi mie
Flori de clasa a V-a și o floricică de clasa I.

5 Răspunsuri to “Un buchet de primăvară, deși iarna e afară”

  1. Camelia Sava Says:

    Multumim si noi D-na Psatta ca ati crescut copii atat de frumosi si inteligenti.

  2. Adriana Says:

    Cum a spus si doamna Sava, va multumim foarte mult ca ne-ati ajutat sa invatam si sa intelegem toate materiile intr-un mod interesant si uneori distractiv. Imi cer scuze ca am plecat asa de repede, data viitoare voi sta mai mult. Sunt curioasa ce fac piticii. E foarte draguta fetita din poza.

  3. Stanciu Catalin Marian Says:

    Ea este Eliza,si sta la doua case distanta de locuinta mea.Este o fetita cuminte curajuasa si cu un suflet mare.Ii urez note mari .Multumesc doamnei invatatoare Cezarina ca ne-a invatat lucruri bune.

  4. clasafantasticilor150 Says:

    Așa este, Cătălin dragă.

    Ești mereu vigilent.

    Mulțumim și eu îți doresc putere de muncă și drag de carte.

    d-na Psatta

    • cezaps Says:

      Astazi am descoperit biletelele. M-au bucurat mult gandurile si atentia ta, dar da-mi voie sa-ti mai dau un sfat:

      Concentreaza-te cu aceeasi grijă si pune suflet in tot ceea ce faci in clasa a V-a.

      Sa ai idei bune mereu.

Lasă un răspuns

