Cartea-izvor de intelepciune de Bardici Alexandra Teodora

La aceasta compunere am luat primul meu 10, dar cu toate ca nu am postat-o cand am primit nota vreau sa o arat si fostilor mei colegi.
Intr-o zi m-am dus pana la biblioteca. Am luat intamplator o carte. M-am asezat pe scaun si am inceput sa citesc. Dupa ce am citit cateva pagini, am ajuns intr-un loc straniu. Eram pe un fotoliu in mijlocul unei pajisti. A venit la mine un om. Si a inceput sa imi vorbeasca despre carti. Imi spunea:
-Cartile sunt de multe feluri.Ele au inceput sa apara de cand s-a inventat scrierea. Unele erau scrise pe piatra, pe papirus, pergament, iar apoi pe hartie. Cartile te invata multe cum ar fi istoria noastra, despre scriitori, depre cultura, despre educatie si despre multe alte lucruri importante si interesante. Daca esti atenta la ore vei sti mult mai malte despre carti. Cartea te ajuta la multe si mai este numita si izvor de intelepciune.
-Iti multumesc pentru lucrurile pe care mi le-ai spus. Am invatat multe lucruri de la tine si cred ca imi vor trebui aceste informati si la scoala.
-Placerea a fost de partea mea. Ma bucur ca te-am ajutat.
Apoi acel om a disparut din fata mea, iar eu m-am intors pe scaunul din biblioteca. Am plecat spre casa si m-am gandit mereu la ce mi-a zis acel om. Urmatoarea zi le-am povestit prietenior mei ce intamplare ciudata am trait.

2 Răspunsuri to “Cartea-izvor de intelepciune de Bardici Alexandra Teodora”

  1. clasafantasticilor150 Says:

    Bine ai revenit, Teo dragă.

    Bravo!
    d-na…

  2. Stanciu Catalin Marian Says:

    Bravo Teo ! Minunata compunere .Sper ca mereu sa iei o asemenea nota : teste teze sau concursuri.

Lasă un răspuns

