TABĂRĂ de CERCETAȘI

Dacă vă interesează, eu plec cu piticii simpatici în prima săptămână de vacanță.

Dragii mei, iată oferta pentru tabără.

Programul taberei:

– ora 08.00 desteptarea, inviorare, mic dejun

– de la 09.00-09.30 pana la ora 12.00 activitati in natura

– 13.00 pranzul

– 14 – 15.30 odihna – relaxare ( lectură)

– 16.00 gustare

– 16.30 – 18.30 activitati

– 19.30 cina

– jocuri de tabără/ discotecă

Copiii sunt repartizati in camere de cate 2 – 4 locuri. Capacitatea maxima a vilei este de 34 persoane

9 camere au baie proprie, 3 camere a cate 2 locuri au baie comuna.

Vila este acreditata 3 stele

Activitatile sunt coordonate de cel putin doua persoane in fiecare zi:

Sorin – professor de limba romana si arbitru de orientare sportiva de 10 ani

d-nul Vasilescu – ofiter in rezerva

Mihai – student la AUTOMATICA

Vlad – student la MEDICINA

PENSIUNEA CERAȘU – detalii și imagini pe site-ul oficial

Prețul este de 750 lei ( inclus transport autocar, diplome, dvd -ul personalizat)

10 Răspunsuri to “TABĂRĂ de CERCETAȘI”

  1. Stanciu Catalin Marian Says:

    va multumesc pentru oferta dar este prea sump pentru buzunarul meu . abia am putut sa-mi permit sa merg in ultima excursie asa ca cine are bani sa merga . Eliza sar putea sa mearga .Am intrebat-o sata seara si a spus ca sunteti la adunari pana la100.

  2. Stanciu Catalin Marian Says:

    va multumesc

  3. Stanciu Catalin Marian Says:

    colegii nostrii mai urmaresc blogul nostru ? mai stiu adresa ? astazi m-am intalnit cu Tudor si Adrian afara . Alexandra se afla in prima banca . eu sunt in a doua banca dar de colega din fata mea nu vad niciodata .I-am spus doamnei Groza sa o mute pe acea fata care mereu vorbeste cu alexandra,cu mine si cu colegul meu dar a spus ca eu vad de ea .daca va intalniti cu dumneaiei poate o convingeti sa o mute pe alexandra si colega ei.sper ca veti citi ce am scris eu pentru ca in fiecare zi ma uit pe blogul clasei si astept noutati noi nu cum fac altii sase joace pe PSP-uri sau telefoanele mobile

    La revedere.

    (sper ca veti citi tot ce am scris si imi veti raspunde) cu drag fostul dumneavoastra copil(elev,baiat) STANCIU CATALIN MARIAN

    telefonul meu in caz ca vreti sa ma sunati si sa ma intrebati ce mai fac si cum o mai duc in criza asta de bani :

    07372xxxxx

  4. Stanciu Catalin Marian Says:

    am scris si un comentariu la cum ar fii. daca doriti sa aflati ce am scris dati click pe comentarii. inainte era 1 comentariu.acum sun 2 .
    v-am spus ca am scris ceva {}}}}}}}}}}}}}}}+___)(**&^%$#@!

  5. d-na Psatta Says:

    1. Imi pare rau ca nu ti-ai facut planul de la Craciun ( colinde,ajutor de la bunici, nași) ca sa-ti strangi o suma de bani – pentru a nu cere toata suma dragilor tai parinti..
    2.Nu ar fi corect din partea mea sa intervin in solutionarea micilor probleme cu colegii tai.
    3. Niciodata sa nu iti mai faci publice adresa de mail si nr. de telefon ( am sa le sterg) caci exista regiuli de siguranta pe internet.
    4. Stiu tot ce faceti la scoala si sunt intotdeauna aproape de voi.

  6. Adr1an Says:

    Buna ziua , d-na Psatta.Joi ,22.23.2012 v-am vazut in clasa, m-am bucurat sa va vad,pt. ca nu va mai vz. de mult timp.In legatura cu tabara nu pot sa merg :(( pt. ca o sa am putina treaba, dar as fi fost incontat pt. ,,Tabara De Cercetasi’.Oricum va multumesc d-na Psatta pt.tot spijinul pe care l-ati acordat.Cu aceasta ocazie vreau sa ii salut pe toti colagii mei inclusiv Catalin, Alex, Sara, KiKi,Adriana etc. Va Multumesc,M.Adrian

  7. Strauff Adriana Says:

    Ma bucur foarte mult ca va pot revedea. Nu as rata asta! De abia astept sa-i intalnesc pe micii invatacei. Sunt sigura ca toti se vor distra de minune, deoarece stiu ca dumneavoastra organizati cele mai frumoase si interesante excursii.

  8. clasafantasticilor150 Says:

    Mă bucur să vă citesc din nou.
    Sper să reușim în iunie sa ne revedem cu toții, după ore.

    Vă îmbrățișez cu drag.
    D-na Ps

  9. Adriana Strauff Says:

    Sunt nerabdatoare sa mai aflu ceva nou despre clasa, despre excursie, despre note, despre orice! Intru aproape in fiecare zi pe blog. Sper ca vor veni mai multi in tabara, mi-e dor de toti si de abia astept sa imi revad colegii🙂. Catalin, Adrian, am vazut ca voi mai intrati din cand in cand pe blog. Mai scrieti si voi despre note, despre cum sunt profesorii, poate o compunere speciala. Sunt curioasa cu va descurcati in clasa a V-a🙂.

    • clasafantasticilor150 Says:

      Nu ești singură, drăguță Adrianuță.

      Am vorbit ieri la telefon cu Ruxi.
      Sigur foștii tăi colegi îți vor răspunde.

      Amănunte despre tabără vei avea pe 1 Iunie. Știi că îmi plac zilele festive.

      Te îmbrățișez cu drag.

Lasă un răspuns

