Întâlnire de gradul…6

Dragii mei, în curând începeți cel de-al 6-lea anișor de școală.

Vă invit la o reîntâlnire – miercuri 5 septembrie – ora 10 . Atunci voi înmâna ciocolata promisă pentru carnetul de note cu cea mai mare medie, dar și gândurile mele bune foștilor mei elevi.

Până atunci – spor la exersat
0evaluare_predictiva

pentru matematica
http://www.mateinfo.ro/

2 Răspunsuri to “Întâlnire de gradul…6”

  1. Alex Poteras Says:

    Buna ziua! Imi pare foarte rau ca nu pot ajunge,dar sunt plecat la munte impreuna cu bunicii si verisorii mei.

  2. clasafantasticilor150 Says:

    Ne vedem la scoala, dupa 17 septembrie.
    sa te bucuri de vacanta!
    D- na Psatta

Lasă un răspuns

