ZIUA W!

WOW! am exlamat de uimire și bucurie când am primit telefon de la ioana Șerbănescu, care a dorit să împărtășească bucuria intrarii la liceu. O las pe ea sa va spună in curtea carui liceu va zambi la toamna și unde isi va trai visele in urmatorii patru ani.
Multumesc Ioana ca mi-ai amintit ce meserie frumoasă am.
Si ca ziua sa se numeasca cu adevarat wOW, la nici 15 minute după încheierea conversatiei, ma opreste o doamna frumoasa și eleganta, si imi spune: Va cunosc, ati fost invatatoarea fiicei mele, Andreea Flescheriu. In primele minute, memoria imi joaca feste, nu reusesc sa culeg din sutele de chipuri dragi imaginea pustoaicei, care azi e o tanara superba de 23 de anisori, licentiata in kinoterapie.Imi amintesc clasa, bancile si faptul ca ultima generatie de la scoala 24 (m-am mutat apoi, mai aproape de casa)a fost o clasa foarte frumoasa, cu copii atat de buni: Andreea ( vrea3 la nr), Bogdan ( 2-3), Cosmin, Mihaela, Marius, Tudor, Florin, Andrei,Raluca, Petre,etc

Va reamintesc ca puteti intra la sectiunea comentarii pentru a anunta virtual bucuria de a fi de azi, liceeni la….
Va doresc sa aveti 4 ani frumosi de liceu, sa va indragostiti de filme bune, de munte sau mare sa va gasiti pasiunile care sa va ajute sa ajungeti oameni frumosi, multumiti cu ceea ce va este destinat si sa fiti feriti de rele.

3 Răspunsuri to “ZIUA W!”

  1. Ioana Serbanescu Says:

    Foarte frumos spus doamna invatatoare. :’) Amintirile anilor viitori vor avea drept cadru holurile liceului Sf. Sava.Sper doar ca o sa intalnesc colegi de treaba care impartasesc aceleasi pasiuni, de la carti, filme, seriale pana la muzica. Bafta tuturor!

  2. Cristina Serbanescu Says:

    Multumesc, d-na Psatta!

Lasă un răspuns

